گھر واپسی – ملفوظاتِ محبوبِ ذات

خواجہ صلاح الدین (اچار مربّا مرچنٹ‘ اکبری منڈی) کو حضور سرکارِ عالی قدس سرہٗ العزیز نے اپنے لطف ِ کریمانہ و شاہانہ سے اس قدر نوازا تھا کہ وہ اکثر جذب کی حالت میں رہتا۔ اسی کے زیر اثر وہ گھر سے بھاگ کر جہلم ٹمبر مارکیٹ میں جا کر تین روپے روزانہ مزدوری پر ملازم ہو گیا حالانکہ وہ بی۔اے تک تعلیم یافتہ تھا۔ اس کی ماں نے بہت تلاش کیا مگر کہیں اس کا پتا نہ چل سکا۔

مایوس ہو کر حضور سرکارِ عالیؒ کی بارگاہ میں حاضر ہوئی اور اپنے بیٹے کی گمشدگی کا بتایا۔ حضور سرکارِ عالی قدس سرہٗ العزیز نے فرمایا کہ کوئی بات نہیں‘ گھبراؤ مت۔ تمہارے بیٹے پر جذب کی کیفیت طاری ہے۔ وہ اس وقت جہلم میں ہے۔ اسے ہدایت کرتے ہیں کہ وہ فوراً اپنے گھر پہنچے‘ اس کی والدہ بہت پریشان ہے۔ حضورِ پاک قدس سرہٗ العزیز نے صلاح الدین کا نام لے کر اس کو آواز دی کہ فوراً گھر پہنچ جاؤ۔ وہ آواز صلاح الدین نے سنی اور حکم کے مطابق فوراً گھر کے لیے روانہ ہو گیا۔ والدہ کے گھر پہنچنے سے قبل وہ گھر پہنچ چکا تھا اور اس نے تصدیق کی کہ وہ حضورِ پاک قدس سرہٗ العزیز کی آواز پر واپس آیا ہے۔

Advertisements
This entry was posted in ملفوظاتِ محبوبِ ذات, محبوبِ ذات and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

اپنی رائے نیچے بنے ڈبے میں درج کر کے ہم تک پہنچائیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s