عبادت – ملفوظاتِ محبوبِ ذات

عبادت

بزرگوں سے سنا تھا کہ آپ بچپن سے ہی صوم و صلوٰۃ کے پابند تھے۔ شب بیداری کرتے۔ آپ کے وضائف کئی گھنٹوں پر محیط ہوتے۔ بسا اوقات گھنٹے جنگلوں میں ذکر الہٰی میں راتیں گذارتے۔ کبھی بستر لگا کر چار پائی پر نہ سوتے۔ رضائی کبھی نہ استعمال کرتے؛ شدید سردی میں بھی صرف ایک کمبل پر اکتفا کرتے۔ فجر کی نماز کے بعد صرف ایک گھنٹہ اپنے تخت پر استراحت فرماتے؛ یہ حضور پاک کا شروع سے معمول تھا۔ اللہ تعالیٰ کی رضا حاصل کرنے کے لئے کئی کئی ماہ لگاتار روزے رکھتے۔ صبح و شام چائے کی ایک پیالی اور حسب ِ طلب پانی پیتے۔ کھانا بالکل نہ کھاتے اور کوئی چیز بطورِ خوراک استعمال نہ کرتے۔ آپ ایامِ روزہ میں روز مرّہ کے معمول میں فرق نہ آنے دیتے۔
مسلسل روزوں کے باوجود کوئی تھکاوٹ یا اکتاہٹ محسوس نہ کرتے۔ نمازِ مغرب کے بعد اپنے وظائف پڑھتے جو نصف شب تک جاری رہتے۔ وظائف کے اختتام پر درود شریف کثرت سے پڑھتے۔ مریدین میں درود شریف کی فضیلت بیان کرتے اور سب کو درود شریف کا ورد کرنے کی تلقین فرماتے اور ان کی آگاہی کے لئے فرماتے کہ کوئی دعا بغیر درود شریف کے قبول نہیں ہوتی۔

Advertisements
This entry was posted in ملفوظاتِ محبوبِ ذات, محبوبِ ذات and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

اپنی رائے نیچے بنے ڈبے میں درج کر کے ہم تک پہنچائیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s